۵ پاسخ

همه شیرخشکا خوبن .ولی اینجا هرکی هرچی ب بچش بسازه تعریف همونو میکته

من شنیدم اپتامیل چربه و وزن میده ولی خب هر بچه هم متفاوته ممکنه با بدن یکی سازگار باشه با یکی نباشه

من اپتامیل میدم خوبه راضیم

آپتامیل عالیه

آپتامیل کمکی میدادم
الان نان میدم روزی یک یا دوبار وزن دهی این بهتره خیلی سریع وزن میده

سوال های مرتبط