۱۲ پاسخ

همینه خوب میشی اگه نگرانی که دکتر قلب برو

منم همینطورم تقریبا قلب 2برابر کار می‌کنه منم از 25هفته اینطوری میشدم بچه بزرگ میشه روی همه اندام ها فشار هست

طبیعیه بنظرم بارداری قبلیم اینطور میشدم

من هم ضربان قلبم ک میره بالا تنگی نفس هم میگیرم ب دکتر گفتم گفت دکتر قلب برو

من کلا ار قبل بارداریمم اینجوری بودم الانم بعضی وقتا اینجوری میشم غذا مخصوصا فلفلی باشه همینم

منم استرسی میشم اینطوری میشم
اون موقع که اینطوری میشی نفس عمیق بکش

جدی بگیر
حتما دکتر قلب برو
منم همین علایم داشتم رفتم اکو نوار قلب گرفت دکتر برام گفت مشکلی نداری یه قرص بهم داد گفت تپش قلب شدید داشتی یه دونه بخور
ولی شما هم یه متخصص قلب حتما برو

عزيزم طبيعيه منم مثل تو هستم نگران نباش، جون جريان خون تو بارداري بيشتره تپش قلب طبيعيه ولي اگه درد داري برو پيش متخصص قلب، جز روتين بارداريه بايد حتما يه بار پيش دكتر قلب ويزيت بشي

تپش قلب میگن تو بارداری طبیعی عزیزم منم یمدت قلب اینجور میشدم الان بهتر شدم دکترم گفته بود اگه ادامه دار هس اکو قلب بده انشاالله چیزیی نیس

نمیدونم منم مشکل دارم یانه امایه مدته منم ضربان قلبم میره بالا حتی شبا ک میخام بخابم جوری تندمیزنه ک گوشامم صدامیدن

منم همینطورم عزیزم
یهویی نفسم میره قطع میشه
بزپر نفس میکشم
بعدش تپش قلب بالا میگیرم
اخرین بار فکر کردم دارم میمیرم
زنگ زدم بهداشت گفت طبیعیه
ولی به دکترم میگم
توهم بگو
شاید کنبود ویتامینی چیزیه

منم اینطوریم از استرسه نترس اگ سابقه نداری نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فندق 😍🌰😍 مامان فندق 😍🌰😍 ۳ ماهگی