۶ پاسخ

اره من امپول تجویز کردن

تو بيمارستان براي من جوراب واريس پام كردن. گفتن تا سه روز بجز شبها پات كن

بله من پای چپم ورم کرد.فقط بالا باید بزارید پاهاتون.ی بالشت زیرش بزارید تا به مرور ورم کم بشه.من ی ۱۰ روز بعداززایمانم طول کشیدولی یک دفعه ورم خوابید

دراز بکش پاهاتو بزار رو بالش

اره طبیعیه میخابه

بله روز اول بعد اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۳ ماهگی