منم همین طوری بودم رفتم تنبلی تخمدان داشتم خوشبختانه بعد از ۴ ماه مصرف قرص درمان شدم و الان ۱۵ هفته باردارم حتما پیگیری کن
منم ۲۹ روزه تاخیر دارم حامله نبودم رفتم دکتر دیروز قرص داد
تنبلي داري؟
عزیزم باید بری سونو بعد دکتر زنان شاید تنبلی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.