کالاندولا عااالیه
کالاندولا و ان ان
پسر منم سوخته بود کالاندولا زدم خیلی زود خوب شد
والا فقط کالاندولا میگن خیلی خوبه
کالاندولا
ان ان خوبه
فقط کالاندولا
وازلین عالی بود برای بچم
برای لای پای بچه میخای؟
طبق تجربه سودوکرم عالیه.. اگه باکتری یا قارچ هم بگیره باید پماد ان ان یا کلوتریمازول بگیری
زینک
سودوکرم و چیکو واقعا بهترینن یه ذره قرمزی و حساسیت بچه نمیزنه تا الان دخترم دچار حساسیت یا سوختگی نشده
سودو کرم
اِن اِن آب رو آتیشه
زینک اکساید عالی ارزونم هست من فقط اونو میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.