خانما میشه طرز تهیه آش رو دقیق بگید

۳ پاسخ

حبوبات لوبیا،نخود،رو بپز آبشو خالی کن پیاز خلالی تو روغن تفت بده زردچوبه نعناع خشک بریز حبوبات پخته شده بجز عدس بریزو آب جوش بریز بذار ی ساعت بپزه بعد عدس وسبزی رو بریز در قابلمه رو نذار بعد ۳۰ دقیقه رشته و ی کره اضافه کن و ۳۰ دقیقه بذار بپزه نعناع داغ و سیر داغم درست کن تمام نوش جان

حبوبات رو از شب قبل خیس کن چند بار ابشو عوض کن، بعد تو قابلمه بزرگ پیاز سرخ کن زردچوبه و فلفل سیاه و نمک بزن بعد اب جوش بریز، بعد سبزی اش و عدسو بریز بزار جوش بیاد، وقتی چند قل جوشید حبوبات پخته شده رو بریز، بزار تا عدس هم داخلش بپزه، عدس پخت رشته اش و سه تیکه کن بربز داخلش هر دسته رو میریزی هم بزن تا رشته ها نچسبن بهم بزار تا رشته نرم بشه و بپزه، بعدشم پیاز داغ و نعنا داغ درست کن، اندازه حبوبات و رشته و سبزی هم مونده به تعداد نفرات

اش چی؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی