۴ پاسخ

دکتر به دختر من گف یه سیسی روزانه نعو تادین و هرهشت ساعت ده قطره پلارژین

پلارژین

نئوتادین قوی تره

نئوتادین برای سرفه و خس خس خیلی خوبه
پلارژین حکم شربت سرماخوردگی داره

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان کلثوم دختر ناز من مامان کلثوم دختر ناز من ۸ ماهگی
مامان ملورین🥰 مامان ملورین🥰 ۱۱ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ سالگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی