۱۰ پاسخ

رو دست هانیز نیست

ار نظر من کوکومی خوبع
مولفیکس عالیه
مای بیبی قبلا خوب بود الان فقط چسبش خوبع هی نشتی میده
ولی الان هانیز میبندم عالیه عالی قسمتشم خیلی بصرفه من ۱۴تاییسایز۴میگیرم ۱۴۰تومن

مولفیکس

قطعا مولفیکس
ولی خب کوکومی اقتصادیه
من هانیز میبندم خیلی خوبه

مولفیکس عالیه ۸ماهه استفاده میکنم
اگه سایز درست با سایز بچتو ببندی عالیه

فقط مای بیبی

من مای بیبی می‌کردم دخترمو خیلی اذیت میشد قرمز میشد پاهاش مولفیکس استفاده کردم خداروشکر راضی ام

هیچ کدوم

کوکومی اصلا بدرد نمیخوره مولفیکس عالیه

مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان کلثوم دختر ناز من مامان کلثوم دختر ناز من ۸ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی