پوشک کوکومی خوبه ؟؟

۵ پاسخ

آره دختر من از اول به همین عادت کرده

ببم عالیه

خوبه من اوایل استفاده میکردم

من از اول کلا مولفیکس استفاده میکردم... گفتم بقیم به امتحانش می ارزه .. یه بسته کوچولو از ببم گرفتم از مرسی گرفتم از بارلی هم گرفتم..
واقعا ناراضی بودم و و اصلا دیگه حتی به پوشک دیگه ای هم فک نمیکنم..

سایزش از مای بی بی کوچیکتر جذبشم یذره کمتره ولی کیفیتش بد نیست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی