منم استفاده میکنم نسبت ب قیمتش بد نیس اما بارها نم زده بیرون
بدترینع تموم بشه دیگه نمیخرم
من سایز ۳ رو خیلی استفاده کردم برای پسرم چن ماه پیش، نسبت به قیمتش خوب بود.
دیگه سایز بزرگترشو پیدا نکردم اگه بود میخریدم
خوبه راضیم
من غیر از کوکومی
از هانیز و بارلی هم راضیم
من استفاده میکنم خوبه فقط زود پرمیشه
اره من راضیم...ولی شورتیش نم میزد همش...سایزاشم از بقیه پوشکا کوچیک تره هرسایزی ک هس کوکومی یه سایز باید بزرگتر بخری
مزخرفه یبار که جیش کنه آویزون میشه
خوبه.هم شرتی هم ساده اش...ولی سایزشون کوچیکتر از مارکای دیگشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.