کیا از پوشک کوکومی استفاده کردن راضی بودید

۸ پاسخ

منم استفاده میکنم نسبت ب قیمتش بد نیس اما بارها نم زده بیرون

بدترینع تموم بشه دیگه نمیخرم

من سایز ۳ رو خیلی استفاده کردم برای پسرم چن ماه پیش، نسبت به قیمتش خوب بود.
دیگه سایز بزرگترشو پیدا نکردم اگه بود میخریدم

خوبه راضیم
من غیر از کوکومی
از هانیز و بارلی هم راضیم

من استفاده میکنم خوبه فقط زود پرمیشه

اره من راضیم...ولی شورتیش نم میزد همش...سایزاشم از بقیه پوشکا کوچیک تره هرسایزی ک هس کوکومی یه سایز باید بزرگتر بخری

مزخرفه یبار که جیش کنه آویزون میشه

خوبه.هم شرتی هم ساده اش...ولی سایزشون کوچیکتر از مارکای دیگشت

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی