۱۳ پاسخ

من به آریا ویوا کیدز میدم عالیه
پدیا بست و یورو ویتال دادم خوشش نمیومد

حتی قطره چکونشم‌از بقیه بهتره 🤦🏻‍♀️😐😂بقیه لاستیکین این شیشه ای

بنظرم ویوا کیدز از همشون بهتره

من بیبی جویس میدم

من ویوا کیدز گرفتم پسرم خیلی استقلال میکنه تا شیشه رو میبینه ذوق داره تا بدم بهش خوبه راضیم.

من ویواکیدز میدم راضیم اشتهاشم خوب شده

شنیدم گفتن فقط یه بار میشه بدی یعنی یک ماه درسته؟؟؟

من ویوا کیدز میدم خوبه

ویوامیدم خیلی دوس داره

من ویواکیدز میدادم قبلا عالی بود این ماه همسرم پدیا گرفت پسرم به زور میخوره

منم پدیابست میدادم خیلی ترش بود دوست نداشت. ویواکیدز گرفتم الان بهتر میخوره

من قبلا پدیا بست میدادم مزخرف یود
ولی الان چن روزه ویوا کیدز میدم عالیه
بستگی دارع به بچت کدوم بیفته و طعمشو دوس داشته باشه

من قبلاً پدیا بست میدادم پسرم اصلا دوس نداشت ویواکیدز گرفتم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی