۹ پاسخ

اره خوبه

آره من گرفتم خوبه ولی به مای بی بی نمیرسه

اره من که راضی بودم

اره خوبه هم چسبش هم جذبش

کوکومی چنده ؟

به پسر من نساخت
من از هانیز و ببم سبز و مای بیبی راضی ام

کوکومی زود پر میشه و نازکه

مثل مایبیبیه

آره منکه راضیم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی