عالیه من که همش میگیرم ۵۰۰
سایزچندکجایی هستی
افتضاحه
من روزا میبندم خوبع طرفا ما پونصدو پنجاهه
آره ازکجای مشهدبااین قیمت گرفتی
سایز چند...
عزیزم بستگی داره به بچت بسازه یا ن
امتحانش کن
اصلا خوب نیس افتضاحه نگیر بنظرم
اره قیمتش عالیه بگیر
اره اگه بهش بسازه قیمتش مفته ،قیمت قدیمه
این سوختگی مال پوشک کوکومیه
قیمتش خوبه بگیر یدونه ببین خودشم خوبه یا ن
اصلا خوب نیست پسر من که بهش نساخت فقطمایبیبی و هانیز اینا خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.