۱۲ پاسخ

هرچی باشه مولفیکس.مای بیبی.ببم هم گرفتم

بازم خوبه بگیر... اینجا ما خداروشکر اکثر فروشگاه هاا قیمت قبل دارن من چندتا گرفتم اوردم بازم کم بشه میرم میگیرم

اگه پبدا کردی به منم بگو شهره جان من سایز ۵میپوشونم

اگه ۱۰۰ بیشتر میده بخر

چند میده
پریشب شوهرم رفته بود شهرستان یه مغازه ای بوده میگفت پرسیدم شانسی ،شماره ۴ و خریده ۴ بسته هر کدوم ۳۸۰ داده

شوهرمنک روش زده۳۷۵ب شوهرم داده۶۸۰گفته قیمتش ی چیزدیگس گفته خدابیامرزه همینه میخای نبر😐

امروز برم منم بگردم من یه جا شرتی قیمت قدیم داشت فقط

من یه جا گیر آوردم ۸ تا فقط داشت به قیمت قدیم بهم داد

بخر دیگه خیلی خوبه والا ی مدت خشکبیجار قیمت قدیم مای بی بی بود قیمت قدیم الان دیگه نیست😞

دیک مجبوری بخری

چقدر مردم بدجنس شدن 😑

اره ۱۰۰تومن بهتر ۳۰۰تومنه باز

سوال های مرتبط