۱۱ پاسخ

من مای بیبی ۴ کانال دار میبندم شوهرم میخره نمیدونم چند میگیره به من نمیگه قیمتشو

من تو خونه اکثرا کهنه میبندم

مای بیبی شده ۷۹۰😔😔

مولفیکس ۱۰ تومن ارزون تر از مای بیبی هس

من کوکومی تازگی ها گرفتم خیلی راضی ام هم نرمه هم قیمت اش ب صرفه تر از بقیه اس

من هردو برای دختر استفاده میکنم از مولفیکس راضی ترم هردو میخرم 350

مولفیکس ارزون تره برای تو خونه بهتره
یه بسته ام مای بیبی بگیر برای جایی ک میری

قیمت جان به به از مای بیبی به صرفه تر درمیاد😐

من سایز ۴مای بیبی،یه کارتن شش تایی رو دونه ۵۵۰حساب کرد

مولفیکس ترکیه استفاده میکنم خیلی خوب و با صرفس
نشت هم نمیده خداروشکر
قیمتش نسبت به ایرانی مناسبتره

من مولفیکس استفاده میکنم

سوال های مرتبط