۶ پاسخ

یعنی تف به شرف نداشتشون....نمیدونم شماهم نگاه میکنید تاریخ تولید و مصرف کننده پوشک رو یا نه
من هر سری نگا میکنم معمولا بخصوص از وقتی قیمتش رفته بالا دقیقا سه روز پیش خریدم تاریخو نگا کردم زده 3خرداد404 قیمت 367
بعد فروشنده به من داده 670
خب بی وجدان بی انصاف چرا وقتی تولید میکنی عرضه بازار نمیکنی خب چرا قیمت پارسال و به امسال میدی خدا لعنتشون کنه که الکی الکی گرون میکنند همه چیو

فروشگاه مهر650تومنخ

من سایز ۵
هزار تومن دارم۶۴۰

راسته حجاب فروشگاه مهر
تقاطع اقدسیه و صادقیه فروشگاه حامی
قبلا قیمت قدیم داشتن شاید الانم داشته باشن
اینارو نشان بزنی میاره

اگه سمت شریعتی قاسم آباد گذرت افتاد
فروشگاه کوشکی میشه قیمت پوشکش رو مناسب میده

الان دیگه پیدا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی