من انجام دادم فویلی ۳۵۰
دور روز قبل رنگ بهتره حموم بری نه موها چرب باشه نه خیلی تمیز
من چهارتا فویل جلوی موهام انجام دادم
بافویل خیلی شیکتر میشه،یک ونیم هم مفته،
بستگی داره موهات کوتاه. باشه با کلاه میشه مش کرد.قیمتش هم مفت گفته بهت.اختمالا موهات کوتاه هست.به من که با فویل گفت میشه ۵تومن
یک و نیم خوبه.تهران قیمتا بیشتره
کار با کلاه قیمتش کمتره.حموم برو من خودم رنگ و مش کارم.معمولا برا دکلره کامل میگن پوست چرب باشه.نه مش چون تو این مدل که مواد به پوست سرت نمیخوره
گوش تا گوش فکر کنم فقط فویل انجاممیشه با کلاه نمیذارن
موهاتمبشور ارایشگرا میگن با موی تمیز بهتره
من ۵۰۰ دادم فویلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.