۵ پاسخ

دکتر من برام سفکسیم نوشت و گف خیلی مایعات بخورم.

با بتادین تند تند خودتو بشور عنبر نسا ۳ روز دود کن خوب میشی

حتما بخاطر سوند هست ، منم تا دو هفته خیلی بدجور سوزش ادرار داشتم ، کم کم خوب شدم

اب و مایعات زیاد بخور

با شامپو بچه فیروز خودتو بشور قشنگ خشک کن بخوای آنتی بیوتیک بخوری شیرت کم میشه

سوال های مرتبط

مامان عمادم💙 مامان عمادم💙 ۱۳ ماهگی