حتما زیر نظر دکتر باش. هیچکس نمیتونه بهت بگه. خطرناکه
من که بدجور مریض شدم دکترم گفت قرص نخور🥲گفت بهتره نخوری و فقط استراحت کنی و مایعات بخوری تا خوب شی
منم همینکارو کردم🥲🥲
فقط از دکترت بپرس
دکتر به من استامینوفن ۳۲۵ داد
و ویتامین ث
سلام مامانی باید از دکتر بپرسی شرایط هرکسی متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.