من پسرم سرما خورده بود سرفه میکرد خس خس میکرد سینش دکتر گفت بوی دود و اینا نباشه دیگه نمبردمش بهتر بشه🙂
منننن🥲😅
من جای نرفتم
ما دخترم سرما خورده🥺
من.....
من من من من😅
من واقعا نمیدونم چطور جرات کردن برن؟اینهمه میگن تو خونه بمونید نرید بیرون بیرون امن نیست
من 😂😂
my 😍❤️
من از دیشب اومدم خونه مامانم فرقی نداره سیزده کجا باشی باید دلت خوشباشه وگرنه خونه و طبیعت فرقی نداره وقتی جنگ و ارامش نداریم و تو استرس هستیم انشاالله همه دل خوش داشته باشن
بسم الله الرحمن الرحیم ما خونیم
من🥴🥴
منم امدم خونه مامانم امسال😅با بچه کوچیک سخته بری ۱۳بدر
ما هم خونه ایم جایی نرفتیم با بچه سخته
من نرفتم
ماهم جایی نرفتیم
ما هم جایی نرفتیم
انقد دلم میخواد برم بیرون ی هوایی بخورم دق کردم تو خونه
ولی بخاطر بچم نمیرم چون مریضه😪
بچم خوابه شوهرم باشگاه خودمم نشسته ام به در نگاه میکنم 🌝
من با دوتا بچه تنهام دارم روانی میشم😂😂😂
منم جایی نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.