۲۰ پاسخ

من پسرم سرما خورده بود سرفه میکرد خس خس میکرد سینش دکتر گفت بوی دود و اینا نباشه دیگه نمبردمش بهتر بشه🙂

منننن🥲😅

من جای نرفتم

ما دخترم سرما خورده🥺

من.....

من من من من😅

من واقعا نمیدونم چطور جرات کردن برن؟اینهمه میگن تو خونه بمونید نرید بیرون بیرون امن نیست

من 😂😂

my 😍❤️

من از دیشب اومدم خونه مامانم فرقی نداره سیزده کجا باشی باید دلت خوش‌باشه وگرنه خونه و طبیعت فرقی نداره وقتی جنگ و ارامش نداریم و تو استرس هستیم انشاالله همه دل خوش داشته باشن

بسم الله الرحمن الرحیم ما خونیم

من🥴🥴

منم امدم خونه مامانم امسال😅با بچه کوچیک سخته بری ۱۳بدر

ما هم خونه ایم جایی نرفتیم با بچه سخته

من نرفتم

ماهم جایی نرفتیم

ما هم جایی نرفتیم
انقد دلم میخواد برم بیرون ی هوایی بخورم دق کردم تو خونه
ولی بخاطر بچم نمیرم چون مریضه😪

بچم خوابه شوهرم باشگاه خودمم نشسته ام به در نگاه میکنم 🌝

من با دوتا بچه تنهام دارم روانی میشم😂😂😂

منم جایی نرفتم

سوال های مرتبط