۱۰ پاسخ

دختر من از یک ماهگی خیلی بهتر شده

من پسرم از دو ماه به بعد خوبه شبش ۵ تا ۶ ساعت شد بعضی شبا تا ۷ ساعتم میخوابه

تا دوسالگی تو دردسری موقع خواب

عزیزم پسر من چندروز دیگه دوماهه میشه هنوز درگیر خواب شبشم تو ک شروعش😂

زود خسته شدیا 😂😂😆😆

تا ۱۵ ۱۶ سالگی گریه میکنه 😂

هر بچه ای با یکی دیگ فرق میکنه ولی از دو‌ماهگی‌خیلی بهتر میشه هم خودت به شرایط عادت میکنی هم بچه دیگ شبا همش بیدار‌نمیشه

والله بچه های این دوره زمونه خواب ندارن یسره بیدارن دختر من کوچیک بود همش گریه میکردن گفتن چهل روز بشه خوب میشه نشد گفتن دو ماهش تموم بشه خوب میشه نشد گفتن یه سالش بشه خوب میشه دو سالش بشه خوب میشه تا الان که بچه بعد تو راهه چیزی که باب میلش نباشه چنان گریه میکنه انگار شکنجه اش دادن همون کوچیکی هم همینجوری بود

شروعه.چقد زود تسلیم شدی 😂

تازه شروعشه

سوال های مرتبط