۳ پاسخ

طبیعی عزیزم ، منم موهای دخترم نزدم می‌ریزه دوباره رشد می‌کنه ،راهی نداره مگه اینکه کل سرش بتراشید .
پس اگر نمی‌خوای اینکار بکنی باهاش کنار بیا ،فصلی هم هست خیلی زود متوقف میشه

من دو ماهگی کچلش کردم خداروشکر الان پر و خوشکل برگشته یه دونه ریزش هم نداشته

وای مشکل منم بود، دو روزه پیشبند براش میبندم حس میکنم بهتر شده

سوال های مرتبط