۵ پاسخ

آزاد دادن

من چن روز پیش آزاد گرفتم همش میگن قطع سیستم

سیستم یکسره قطعه من یدونه دارم فعلا ببینم از شنبه سیستما باز میشه

والا ما که همش ازاد میگیریم

شب ساعت ۲ خریدم با سهمیه دادن

سوال های مرتبط