سلام مامانا
چرا وقتی میرم دسشویی شکمم درد می کنه طبیعیه

۳ پاسخ

بخاطر وزن و فشار نی نی سعی کن ا توالت فرنگی استفاده کنی😍

منم درد میگیره
خصوصا بالاش
جایی ک حدودا معده قبلاً بوده

اره دیگه بزرگ نی نی منم درد میگیره شکمم

سوال های مرتبط