۶ پاسخ

نمیدونم کی ولی خیلی عااب اوره هرموقع بهش دست میزنم یا موقع شیو اون ناحیه ضعف میکنم از بی حس بودنش اذیتم

میگن از بین نمیره. مال من هنو هست

من که هنوز از بین‌نرفته

هیچ وقت به گفته ی خواهرام

خواهر شوهرم میگفت هنوز بعد از شونزده سال بی حسه شکمم. منم یک ماهه زایمان کردم هنوز بی حسم

اخ اخ گفتي
خيلي اذيت كنندس
من خيلي اذيت ميشم ير اين موضوع
فك نكنم درست بشه چون اعصاب اون منطقه از شكم رو بريدن
خدا كنه برگرده ولي

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی