سلام…خانوما این شکم کوفتی بعد از سزارین کی میره😔😖

۱۱ پاسخ

انشالله که ژن داشته باشی بره
ولی خواهرمن بعد ۱۲سال هنوز درگیره باهاش😑

بستگی به بدن خودت داره جاری و خواهر شوهرم بدون هیچ کاری شکمم ندارن بعد دوتا سزارین

بازم ببندش رعایت کن آب پشت غذا نخور حجم غذاتو کم کن پعده هاتو زیاد کن اگه بتونی دراز نشست هم برو

والا من ک شکم نداشتم ی کوچولو ماه آخر اومد بالا مشخص شد حامله ام 😐بعد زایمانمم ی هفت روز یکم شل بود اما بعدش رفت تو اما دیگه سیکس پک اینام به فنا رفت 😐

یه کم از بخیه ها بگذره،بعدش برو باشگاه،البته باید کسی باشه پیش بچه ها واسه دو سه ساعت

فک نکنم بره منم متنفرم از شکمم😑

من طبیعی اوردم درجا رفت تا بچه رو دراوردن رفت

من تا وقتی گن ببندم میره تو ولی یه روز گن نبندم دوباره میاد بیرون😐😐😐

منم هنوز شکم دارم شکم بند هم استفاده کردم😔

منم درگیرم

به نام خدا نمیره☹️

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان کوشولو بچه مامان کوشولو بچه ۱۵ ماهگی