۱۳ پاسخ

جدی چرا نمیرید ببینید من اصلا نمیتونم انقدر تحمل کنم از اول بارداریم تا الان حداقل ۳ هفته یه بار رفتم به بهونه های مختلف 🤭

هزینه بیخودی نکن جون باید بزودی بری سونو

منم ۱۱ هفته ۴ روز رفته بودم ۱۴ هفته رفتم دیدمش

منم دل تو دلم نیست اما صبر کردم تا سونو رشد برم

صبوری کن عزیزم

عزیزم میتونی بری مطب دکترت صدای قلبشو بشنوی😍

برو مشکلی نیست منم مثل شما بودم رفتم

عزیزم منم مثه تو ام بعضی وقتا خیلی نگرانم دیروز رفتم دکتر صدای قلبشو گذاشت یکم دلم آروم شد تا آنومالی هم خیلی وقته ولی صبر کن 🥰

نه تکون حس نمیکنی؟جنسیت حدس زد؟

انومالی چند هفتع برات نوشته

منم اوایل اردیبهشت آنومالی دارم دل تو دلم نیس

صبوری کن همه همینجوری ان

اگه همه چی خوبه صبر کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری