۶ پاسخ

دکتر بمن گفت 12تا13 برم ...شما کجا میری سونو

من طبق سونو قلب 12هفته و 1روز نوبت زده برام

دکتر واسه من ۱۴ هفته زده تاریخ انتی
ولی میگن دیره
اعصابم خورده ازش
زنگ زدم مطب ک سه روز جلوتر بندازه وارد ۱۴ هفته نشم جابجا نکردن
اخه میگن تایم طلاییش ۱۲ هفته الی ۱۳ هفته و ۶ روز هست

من امروز که رفتم طبق سونو قلب ۱۱هفته و ۳ روز بودم اما امروز گفت ۱۲هفته و۲ روز

من دقیق 12 هفته واسم نوبت زدن

من که نظرمه ۱۱ هفته و ۶ روز برم بعضیا میگن زوده بعضیا میگن خوبه نشون میده😶

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری