سلام دوستان انجام دادن اکوقلب جنین واجبه

۶ پاسخ

ممنون که جواب دادید

نه من‌انومالی انجام دادم
دکتره گفت خودم چک کردم اوکیه
نیازی نیست بری

برو اگه از نظر مالی میتونی
فکر کنم ۳ تومنه

ارع واجبه چون که اگ مشکلی خدانکرده باشه متوجه میشن

بستگی به شرایط تون داره عزیزم اما الان دیگه دکترا برای اکثر مادرا مینویسن اکو رو

نه خیلیا انجام ندادن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی