۱۲ پاسخ

البته تو عکس زوم کردم یه خورده بزرگتر دیده میشه خانمای هم هفته من شماهم عکس شکمتونو بزارید ببینم

وزن نی نی مهمه نه شکم

نگران نباش منم تا ۸ ماه همین بودم خیلی کوچیک بود.تا وارد ۹ ماه شدم بزرگ شد

منم همبنقدره 🥺🥺 مامانم میگه تو تا دو ماه دیگه هم زایمان نمیکنی

شکم کوچیک خوبه راحت میخوابی شکم من گنده و تیز حسابی

مال منم خیلی کوچیکه همش میگم نکنه بچم ریز باشه

ببین وزنش رشدش خوب باشه اوکی ب بقیه هم ربطی نداره که شکم تو کوچیک یا بزرگ

اگر وزنش تو سونو خوب بوده سایز شکم مهم نیست

خواهر مال تو خوبه هنوز.من که نه ماهم کامل شده اینقده شکمم شاید یکم کوچکتر 🥲

برا من تیز و روبه جلوعه شکمم بزرگتره. درصورتیک قبلش شکم نداشتم..هرکسی یجوره دیگه

وزن بچه خوبه؟منم شکمم خیلی کوچیکه ولی وزن بچم کمه اگه وزنش اکیه که شکم کوچیک بهتره

منم همیقدره سنو وزن نرفتی ؟
منم هر کی میبینم میگه وای فکر کردم پنج ماهته

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱۲ ماهگی