تو شیردهی اسپرسو میخورین؟

۴ پاسخ

من نسکافه گاهی دوبار در روز گاهی یبار

من اون موقع که شیر میدادم کاپوچینو و نسکافه میخوردم

اره من میخورم

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۷ ماهگی
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی
مامان آوین 🐝 مامان آوین 🐝 ۱ سالگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی