۲ پاسخ

من دخترم 2سال4ماهش بود از پوسک گرفتم فک کنم ماه های اخر رسید ب 6یادم نیسج

من دخترم ۲و۹ماهش بود از سایز۵استفاده‌میکرد که از پوشک گرفتمش دیگه
به سایز ۶نرسید دیگه.

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی