خانوما فرق پستونک ارتودنسی با معمولی چیه؟؟

۳ پاسخ

می‌خوای بدی ، اونت بده ، نهه فک میاره جلو نه فرم دندونارو به هم میزنه . ارتودنسی هم نیست ، گرد هم نیست ، بادومیه

ارتودنسی بهتره حالت شصتی ماننده بیشتر بچه ها اونارو دوس دارن تا گرد ها

معمولی گِرده
ارتودنسی از یک سمت کَجه \

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Arad💙 مامان Arad💙 هفته بیست‌وسوم بارداری