انومالی اسکن با انومالی معمولی یکیه یا فرق میکنه؟

۱ پاسخ

اااا مگه‌آنومالی معمولی هم داریم برای من اسکن نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد