فرق بین انومالی معمولی و پیشرفته چیه کسی میدوننه ؟؟؟؟

۱ پاسخ

عزیزم هرچی هست پیشرفته رو برو
من با چقد تحقیق یه سنوگرافی انتخاب کردم بهشون گفتم دستگاه چیه پیشرفته هست یا نه درست جوابم رو ندادن وقتی انجام دادم اون موقع متوجه شدم
یعنی از کل بدن بچه فقط استخون های کمرش رو دیدم و یچیز گرد ک فهمیدم سر بچه هست بعد عکس سیاه سفید اصلا معلوم نبود چیه

خیلی خیلی پشیمون شدم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ام بارداری