خودتو ببند به میوه و آبمیوه زود خوب میشی
مایعات گرم مثل چای کمرنگ و آبجوش مدام بخور آب نمک هم خوبه قرقره کنی
قرقره آب نمک
شستن بینی با آب نمک رقیق
شلغم هنوز هست
لیمو شیرینم هست
لیموشیرین و پرتقال بخور
نذار بدنت خشک بشه، تا میتونی مایعات بخور
منم آنفولانزا گرفتم عزیزم حالم خیلی بد بود .
چای کم رنگ با زنجبیل کم
بارهنگ رقیق دم کن
بخور اکالیپتوس
حتما سرت گرم نگه دار
استفاده از ماسک برای کمتر سرفه کردن خیلی خوبه.
حتما ویتامین مصرف کن و میوه جات زیاد بخور اگر نمیتونی ابمیوه بخور.
دستگاه بخور سرد هم برای موقع خواب خیلی خوب.
آب نمک روزی چند بار قرقر کن.
صبح از خواب پا میشی دوش آب گرم بگیر خیلی هم آب داغ نکن برای کوچولو خوب نیست داخل حموم بینی تو با آب نمک رقیق بشور.
اگر بتونی بخوابی که برات خیلی خوبه.
سعی کن سوپ و غذاهای آب پز استفاده کنی .
روزانه ۸ لیوان آب بخوری مایعات برات خیلی خوبه باعث میشه تند تند هم بری دستشویی بدنت دفع کنه.
انشاالله زود خوب شی جانم.
میشه تاپیک منم جواب بدین
آموکسی ۵۰۰ مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.