۴ پاسخ

پسر منم نمی‌مونه
من چون شهر غریبم گفتم وقتی می‌خوام برم خونه مامانم بزارمش رو صندلی که راحت باشم
این سری که رفتیم اصلا نموند
کلا هم تایم خوابیدنش تو ماشین هم نیم ساعت بیشتر نیست باید بغلم می‌خوابید تا میزاشتمش رو صندلی بیدار می‌شد
منم دیگه بیخیال شدم 🚶

کوچیکتر بود میموند الان نمیمونه

پسر منم نمیمونه
فقط مسیرای کوتاه دیگه گذاشتمش برای مسافرت میخوابونمش میزارمش توی صندلی خودم راحتم دیگه

من تا ۳ ماهگی تو کریر و از ۳ ماه به بعد تو صندلی میزارمش، چون از خیلی کوچیکی گذاشتمش تقریبا عادت کرده، گاهی لج میاد چند دقیقه بغلش میکنم آروم شد دوباره میذارم ولی کل این ۹ ماه خودمم عقب پیشش میشینم

سوال های مرتبط