۳ پاسخ

دختر من فقط سرش داغ میشد بدون دارو خودش خوب میشد بعضی از شبها ،بعد یک هفته دندون دراورد

دکتر به من گفت اگه فقط سرش تب کنه تب دندونه ولی اگه بدنش هم تب کنه تب بیماریه

کلا چند ساعت

سوال های مرتبط