۸ پاسخ

با سرنگ هم سایز نوک سینت چند بار مکش کن بلافاصله بذار دهن نوزاد اوکی میشه

سرنگ رو بردار اون سر باریکش رو جدا کن بعد بزار رو نوک سینه ات بکش تا نوک سینه ات بره داخل بعد خوب میشه

برا منم کوچیکه

برا من کوچیک بود بچه اولم انقد راحت گرفت ،البته دخترم شکمو بود از همون اول بدون هیچ دردسری سینمو گرفت

برای منم کوچیک بود ماه اخر داخل حموم نوکشو ماساژ دادم و با روغن زیتون ماساژش دادم نوکشت درومد

با پماد ویتامین ا د چرب‌کن نوکشو بکش

باشیردوش بکش

منم همین مشکلو دارم بچه اولم اصلا نتونست بگیره 🤕

سوال های مرتبط