من اوم کری لیم دان چاک بوووم
جااا ناخوووشه من همو رایک اوم ب چاو دا دهات
از شیر خودت بزن بهش و بعد یه روغن حیوانی اصل پیدا کن بزن نوک سینه ات عالیه قبل شیردهی هم خوب بشور من بچه بودم زن پسر عمه ام زایمان کرد ولی نوک سینه اش خشک میشد وترک میخورد یا بچه هعی مک میزد زخمی میشد یه همسایه داشتن گفت از شیر خودت بزن رفت روغن حیوانی آورد داد بهش بعد این بچه خورد سینه اتو بزار بخوابه تا وقتی که خودش بیدار شه این دوتا رو تند تند انجام بدی خوب میشی زن پسرعموم گفتشو عمل کرد زودی خوب شد هروقت اونجوری میشد اینکار رو میکرد
لابد بد شیر میدی
کرم شقاق سینه بزن یا روغن حیوانی
یا شیر خودت بمال بهش چند بار در روز
من شقاق سینه هیدرودرم هم گرفته بودم خوب بود بعد اینکه بچه شیرشو خورد میزدم تا سری بعدی یکم بهتر میشد
پماد ارزون دکسپانتنول عالیه من حتی ماستلا هم زدم بی فایده بود
آ د هم شنیدم ولی خواستی ب بچه بدی تمیز بشور کرم رو،بعد بده
از شیرت خودت بزن روش بزار هوا بخورع خشک بشه، من هروقت سرسینه میسوزع اینجوری میکنم چند بار در روز خوب میشه
عزیزم حتماپوماد بخرازداروخونه آب روآتیشه
کرم آ د دکنر بهم داد
کرم هیدرودرم شقاق سینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.