۶ پاسخ

میگن نک سینه رو نباید فقط داد دهن بچه، باید اون هاله قهوه ای هم گذاشت دهنش

کرم شقاق سینه
خود شیرت رو بمال روش چربیش زخمارو خشکیارو ترمیم می‌کنه
روغن حیوانی

من هنوزم خيلى اذيتم سر اين موضوع
پماد شقاق سينه هيدرودرم بگير يكم بهتر ميشه سوزشش

روزای اول طبیعیه هرکار هم کنی بازم درد میاد تا وقتی که نوک سینه نرم بشه عادت کنه،ولی اگه ترک خورده داره زخم میشه داروخونه پماد بگیر بزن ولی موقعی که بچه میخواد بخوره با پنبه خیس پمادا رو پاک کن،شیرشو که خورد دوباره پماد بزن،کلا دردشو ساکت میکنه

موقع خواب یکم کره بزن با پلاستیک بپوشون تاصبح خوب میشه

ازمن هنوزم میسوزه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی