مامانا نوک سینه هام خیلی درد میکنه چیکار کنم

۵ پاسخ

تجربتو بگو عزیزم پرنسل بعثت خوبن؟

پماد شقاق هیدروم بگیر عالیه

بعد دو سه روز خوب میشه
با شیر خودت نوکشو ماساژ بده من هیچی استفاده نکردم دو سه روز اول بچه مک میزد داد میزدم بعدش خوب شد با شیرم ماساژ میدادم

یه دو سه ماه بگذره خوب میشه😂

پماد شقاق سینه بزن

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد