۸ پاسخ

روغن حیوانی یا روغن زرد بزن روش بزار بمونه جند ساعت..یا پماد برای شقاق سینه بزن هی مرتب.شیرتو بدوز بزن روش..حمام هم خوب میکته اما راستش تا ۶/۷روزگی ادامه داره

پوماد کالاندولا بعد اگه خواستی شیر بدی بشورش خوب واسه التهاب خوبه

وای منم همین بچه میک میزنه نابود میشم😩😩😩

من سر دوتا زایمانم باهاش درگیر بودم در حدی که خون میومد
فقط کرم شقاق سینه ماستلا

کرم شقاق سینه

پماد شقاق بخر

پماد هیدرودرم بزن

مامان جان منم همینطوری بودم
یکی بم گفت شیرخودتو روش بمال
چندباری اینکارامیکردم بهترمیشدم😄شما هم امتحان کن

سوال های مرتبط