من تا دوماه مامانم میومد
ولی یک ماهه ک جنگ شده همسرم نرفته سرکاذ خودمون دوتاییم
هردوتا هم شیرخشک میخورن شیر خودم کم بود بعدم نگرفتن دیگه خشک شد
من هنوز نرفتم خونه ی خودم مامانم و شوهرم و بابام حتی کمکم هستن جرعت نمیکنم برم خونه خودم هم جنگه هم میترسم از پس این دوتا وروجک بر نیام
من خونه مامانمم
خواهر و مادرم و شوهرم خیلی کمک میکنن ، شیفتی و ساعتی هستیم
گاهی عمم و خواهر شوهرمم میان کمکم
خواهر من بعد ده روز تنها شد چون ما تهران بودیم خودش سمنان دیگه باید می رفت
هیشکی کمکش نبود حتی همسرش...
من دوقلوهام ۲۲ماهشونه خیلی تو اذیتم الانشم🥲
وای واقعا خدا کمکت کنه من تو یکیش موندم 😁
هردو با شیر خودت تغذیه میشن عزیزم؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.