بیمارستان به من گفتن ببند ولی دکتر گفت تا ۳ الی ۴ هفته بعد نبندی بهتره
دیرم نشد و حدود ۱ ماه بعد بستم و شکمم کامل جمع شد
و واقعا اونایی که زود میبندن خطر چسبندگی براشون هست حالا تک و توکی که چسبندگی نمیگیرن دلیل بر بی خطر بودنش نیست
تا وقتی شکم باد داره باید میبستی وقتی میمونه شکم سفت میشه .من وقتی اومدم خونه بستم خیلی نسبت به اول کم شده
نه به موقع هست
من دکترم گفت از روز اول ببند سنگینی شکم رو میگیره فشار نمیاد به بخیه
هرکی گفته دروغه عزیزم خود دکتر روز عمل برات مینویسه باید زود ببندی بعدشم تا شکمت شله باید بست
خیلیییی دیر شده اتفاقا عزیزم بعد عملت ۲روز بعدش باید ببندی
من منتظرم سی روز بشه بعد ببندم
زود بستنشخوبنیس میگن چسبندگیرحممیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.