من داشتم ماه پیش هیستروسکوپی کردم این ماه باردار شدم
من پلیپ قعر کاویته رحم داشتم ینی قسمت بالای بالای رحم جای لانه گزینی ! با ۵ بار اقدام باردار شدم عمل نکردم
جاریم با فیبروم بزرگ حامله شد ،خیلی طول کشید ولی بالاخره خدا لطف کرد
دکتر گفت چون بچه نداری رحمتو دستکاری نکنیم بهتره
من دارم دوتا دکتر گفت عمل نمیخواد ریزن
سلام بله من بودم ولی ۱ سانت بود زیاد بزرگ نبود اکثر دکترا گفتن عمل ولی به لطف دکترم شکر خدا تونستم بدون عمل جواب بگیرم
باید عمل کنی منم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.