خانما کیا بچشون بریچ بوده سزارین شدن

۱۰ پاسخ

نه نترس. ببین من همه جای شکمم حس میکردم ولی سر دلم درد شدید داشتم ماه اخر بخاطر سرش

من.

من

من تا هفته ۳۹ بریج بود رفتم سزارین شدم

من بریچ بودسزلرین شدم

من بودم

من تا ۳۷ هفته بریچ بود که برگشت و طبیعی زایمان کردم

من

من

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان داریوش مامان داریوش ۲ سالگی
مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی