من پدیابست میدم ب دخترم عالی
ببین من زیر نظر دکتر چون از شیر گرفتمش بخاطر باردار بودم یه شربت داد خیلی عالی بود اصلا بچم عصبی نشد
تازه الانم گرفتم میدم بهش
من میخواستم بدم به دکترش گفتم گفت بجای اینکه از دارو کمک بگیرین تا هورمون خواب ترشح بشه فضای خونه رو یجوری کنین ک بچه خوابش ببره
منم دیگه ندادم نگو دخترمم چون جاش تنگ بوده تو گهواره نمیتونسته بخوابه چند شبی لحاف تشک پهن کردم زمین خوابید بعد ک تنظیم شد دیگه تو تختش خوابوندم
من باتجویز دکتر دوسه ماه دادم خیلییی عالی بود و خوابشم تنظیم شد
من یک هفته دادم دیگه ندادم درسته زود خوابش میگیره ولی بچم عصبی شده بود قطع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.