ازاین شربت کیا میدن ب بچشون

تصویر
۱۱ پاسخ

اینا عالین ، هرچندماه یکبار به دخترم ایمونیس میدادم ، خیلی سیستم ایمنی‌شو تقویت میکرد مریض نمیشد

منم میدم

من میدم عالیه

من یه دوره دادم

اینو دادنی دیگه ویتامین های مولتی وآد وزینک رو جدا نده فقط همین رو بده همه ویتامین ها رو داره منم میدم

من دو دوره دادم خوب بود هم مریض نمیشد هم غذا خوب میخورد

منم میدم

من دادم پسرم یبس میشد یگه ندادم

من دادم خیلی خوب بود
پچم هی مریض میشد تو ی همین برنامه پیام گذاشتم گفتن این شربت بده
دادم و خدا شکر عالی بود

اینو یکدوره بیشتر نده
بعدم اینجور شربتارو فصل پاییز بده که ویروس زیاد میشه

من یه مدت دادم میگن سیستم ایمنی بدن بچه رو قوی میکنه

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۳ سالگی
مامان داریوش مامان داریوش ۲ سالگی
مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی