اینا عالین ، هرچندماه یکبار به دخترم ایمونیس میدادم ، خیلی سیستم ایمنیشو تقویت میکرد مریض نمیشد
منم میدم
من میدم عالیه
من یه دوره دادم
اینو دادنی دیگه ویتامین های مولتی وآد وزینک رو جدا نده فقط همین رو بده همه ویتامین ها رو داره منم میدم
من دو دوره دادم خوب بود هم مریض نمیشد هم غذا خوب میخورد
منم میدم
من دادم پسرم یبس میشد یگه ندادم
من دادم خیلی خوب بود
پچم هی مریض میشد تو ی همین برنامه پیام گذاشتم گفتن این شربت بده
دادم و خدا شکر عالی بود
اینو یکدوره بیشتر نده
بعدم اینجور شربتارو فصل پاییز بده که ویروس زیاد میشه
من یه مدت دادم میگن سیستم ایمنی بدن بچه رو قوی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.