خانما من استخون واژنم خیلی درد میکنه طبیعیه؟

۴ پاسخ

واییی منم یه هفتست اینجوری شدم اصلا نمیتونم پاشم یا بشینم حتی پهلو به پهلو هم میشم دردش امونمو میبره
ولی چاره ایی نیست باید تحمل کنیم🤕

بله متاسفانه من از اولش داشتم تا الان😔

منم همینجوری ام مخصوصا سمت راستم

بخاطر فشار بچه نیست؟

سوال های مرتبط

مامان جانِ دل❤️ مامان جانِ دل❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشقم مامان عشقم روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی